Skor

Vi tjatar hela tiden på att ha bra skor, så jag tänkte visa två exempel som mitt lag har använt sej av. Det man ska tänka på när det gäller skor är att dom ska ha bra dämpning och sitta ordentligt på foten av säkerhetsskäl. Tygskor och skor men väldigt tunn sula är både ostadigt och farligt för kroppen när man t.ex. hoppar och bygger eftersom att vissa tappar skorna under tiden och andra har ingen dämpning så att knän, rygg och vader får ta hela smällen när man landar. Och det är något vi vill undvika eftersom man kan få problem i leder och rygg. Vi vill helst också att som ska vara så vita som möjligt eftersom att det blir snyggast så på tävlingsmattan.

 

 

 

Den här skon är den som jag och Jennifer har, Den har vi beställt från USA men modellen är bra att utgå från om man ska köpa nya skor. Vi kommer troligtvis att beställa någonting från USA framöver och då skulle man i så fall kunna beställa dom då.

 

 

 

Den här skon finns i princip på alla sportaffärer dom är 99% vita och det är många i Stingrays som tycker dom fungerar jätte bra. Det är även ett bra pris på dom.

 



Det här är bara två exempel jag är säkra på att ni själva kan avgöra om ni har bra skor eller inte, men kom ihåg att om ni har möjlighet att lägga ut någon hundralapp extra på ett par riktigt bra skor så tjänar nu in det hundra gånger om, om ni slipper att ha besvär eller ont i kroppen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0