Bra jobbat!

Superbra jobbat på uppvisningen tjejer!
Hoppas att ni tyckte att det var lika roligt som vi tyckte!
Jag har inga bilder, men förhoppningsvis har Maja några som vi kan lägga upp sen.

Måste dock tyvärr fortsätta tjata - ni som inte tog plastpåsarna idag måste hämta dem i veckan! (Elvira, Felicia och Wilma!) Själv har jag sålt tolv stycken.... det ni!
Ni som köpte väskor
(Britta, Emelie, Sofia, Julia, Maja, Mirja, Sabina, Alicia)
har ni hämtat era väskor?
Det är nämligen kvar en väska och ett par svarta shorts på Unga Örnar.
(Har du hämtat dina svarta shorts Mirja?)

Men som sagt, superbra jobbat! Hoppas ni hade en bra dag.
Ses på tisdag!


Istället för en video från vår uppvisning kan ni få en från ett tävlingslag i USA.
World Cup Shooting Stars heter dom.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har mina grejer o jag ha shortsen så de ä int mina!

2011-02-27 @ 21:09:49
Postat av: mirja

jag har allt så dom är inte mina :]

2011-02-28 @ 10:35:43
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Postat av: wilma

vi har hämtat plastpåsarna samt sålt och betalat in pengarna samma dag den 22/2.

2011-02-28 @ 19:52:24
Postat av: mirja

jag hade rätt storlek på skorna, mobilen dampar så jag kan inte svara vi sms...

2011-03-01 @ 17:49:03
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Postat av: felicia och frida

jag och frida har sålt 13 :)

2011-03-01 @ 20:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0