Lite info och påminnelser.


Hej tjejer!
Angående söndag, så kan ni hälsa er familj och era vänner att de gärna får komma lite innan sex, eftersom vi börjar då. Så om de kommer vid kvart i hinner de komma in och ta en plats osv.
Kom ihåg att baka något gott hemma också, ni som sa att ni skulle det!

Sedan saknas vissa personnummer, så jag vill att Elvira, Elin, Linnea och Mirja tar reda på sina 4 sista siffror i personnummret så att ni kan säga dem till oss.

Jätteviktigt också att alla ser till att hämta sina plastpåsar nu! Helst idag, torsdag, för på fredag är de borta.


Lycka till på träningen idag! Viktig träning, så alla får göra allt ni kan för att inte missa den!
Kommentarer
Postat av: elvira

hittade inte ditt nummer,men jag har inte hämtat ut plastpåsarna,är det för sent nu?

min kompis är väldigt sugen på att komma och prova,så jag tar med mig henne på tisdag :)mina sista siffror är 4303 :)

2011-02-24 @ 19:33:23
URL: http://elviralundbergs.blogg.se/
Postat av: mirja

mina sista är 0224 :]

2011-02-28 @ 19:20:00
URL: http://mmmirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0