RM Malmö 5 juni

Här är ordningen till tävlingen på söndag.
Som ni ser tävlar vi som sjua...
Gå in på www.youbetterwork.blogg.se - där finns videor till nästan alla lag, om ni vill se deras program :) !

Cheerdans Nybörjare
1. Uppsala Dance Crew
2. Julle United
3. Gothenburg Cheer One

Cheerdans Fortsättning
1. Uppsala Dance Crew
2. Gothenburg Cheer One
3. Julle United
4. Team NDC

Senior Nybörjare
1. Hedemora Cheerleaders IF
2. Twisters Cheer Elite
3. Skövdes Duchess
4. Karlstad GF - Panthers
5. Power Cheer & Dance - Stingrays
6. GC Troops - Archers
7. Stingrays Cheer Skellefteå
8. Malmö Allstar Cheer - Queens
9. Jamtland Cheer

Senior Fortsättning

1. Artic Cheer Avalanches - Survivors
2. Haninge Cheer Elite
3. GF Uppsalaflickorna - Tom Cats
4. Örebro GF Cheer Unlimited
5. Vänersborgs GF
6. Gothenburg Cheer One - Cougars
7. Musketeers Funky Cheer - Senior Black
8. BG Dynamites - Dolphins
9. Cheer Force Allstars - Famous
Kommentarer
Postat av: mirja (:

Kan inte ni lägga ut saker som vi kan lära oss hemma i sommar typ ensamma?



Sofia ville att jag skulle fråga det här för hon vågade inte göra det själv o.Ô

2011-06-06 @ 21:46:37
URL: http://tintinnsponny.tk
Postat av: Jennifer

Jo, jag hade tänkt det! Har fullt upp just nu, men jag gör det så fort jag har tid!

2011-06-07 @ 12:48:12
Postat av: mikkan

Anmäl er till cheercamp så kommer inte cheer året att ta slut så fort;)

2011-06-07 @ 16:49:58
Postat av: Hannah

Ablolut! Redan gjort! :D:D

2011-06-07 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0